söndag 18 november 2012

Carnaby street pullover, part 14



Jag har äntligen sytt på halsen, men känner mig inte helt nöjd. Och varför känner jag mig inte helt nöjd då? Jo, enligt mönstret skulle jag maska av tre maskor åt gången tillsammans runt halsen, vilket betyder att dessa kommer att luta åt höger, vilket också gör att resåren där knapparna ska sitta kommer att luta. Det ser jättekonstigt ut tycker jag. Så jag funderar på att repa upp den sista delen av fastsättningen på halsen så att det blir en flik lös som hänger över den vansinnigt fula avmaskningen. Men jag ska funder lite till. 


Jag har i alla fall knappar! Knapparna är en del i en förskottsbetalning av en mössa (jag fick två öl ute på lokal också... :)) som jag ska sätta igång med efter detta projekt avslutats. 

/Ulrika 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar