torsdag 24 februari 2011

På tal om lycka...

Jag har alltid tyckt om Hanna Hellquist, eller tyckt om och tyckt om, jag måste nog erkänna att jag ÄLSKAR henne, och det var självklart givet att jag skulle titta på hennes program Jakten på lyckan nu när det satt igång i Sveriges Television. Jag är dock en usel TV-tittare när det kommer till att passa tider, men SVT-play har gjort det möjligt för oss alla som lider av detta att kolla in programmen när det passar just oss.

I morse passade det mig.

Och på tal om lycka... I morse fick jag även ett mejl från mottagaren av Johans Twisted-sockorna som jag gjorde för rätt längesedan, som berättade att hon (för det var faktiskt en present som jag anade) tyckte att sockorna var "klockrena" både till färg och storlek. Det känns superbra för en enkel stickerska som jag, och boostar verkligen mitt sticksjälvförtroende! :)

/Ulrika

Skrivet av Annika och Ulrika 12 februari 2011 klockan 09:54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar